تانکرسازی میلاد

مخازن ذخیره و حمل بنزین

مخزن ذخیره سوخت پمپ بنزین

تانکر حمل سوخت در مجهزترین خط تولید تانکرهای حمل سوخت در شرکت مهندسی تانکرسازی میلاد با تکیه بر دانش فنی و به روزترین تجهیزات صنعتی ساخته می شود که موفق به تولید بیش از ده ها تانکر برای توزیع انواع سوخت در بخش های دولتی و خصوصی گردیده است. اجرا و ساخت مخزن های ماشینی (تانکر ماشینی) جهت حمل سوخت بسیار پر کاربرد می باشد. این تانکر ها در دو مدل اشمیتز و بیضی ساخته می شود که از ظرفیت ۱۵۰۰ لیتر الی ۳۰٫۰۰۰ لیتر امکان اجرا و ساخت دارد. تانکر ماشینی جهت حمل سوخت و آب غیر شرب، با ورق ST37 فولاد مبارکه و با ضخامت های مختلف و ظرفیت های متفاوت ساخته می شود .

سازنده مخزن سوخت..تانکر سوخت ..مجهز به دستگاههای پیشرفته ..خرید مستقیم از سازنده وقیمت مناسب ان هم بسته به نوع ورق وهمچنین وزن مشخص میشود

تانکر پمپ بنزین

معمولا ظرفیت مخازن جهت استفاده در جایگاه های سوخت باید ۴۵ هزار لیتر برای هر جایگاه در نظر گرفت.

جنس تانکر پمپ بنزین میتواند فلزی و غیر فلزی باشد.

دریچه مخزن پمپ بنزین باید برای ورود شخص به داخل مخزن مناسب باشد و طبق استاندارد سایز ۲۴ اینچ باید در نظر گرفته شود.

هر تانکر بنزین مي بايست داراي نازلهاي مورد نياز با فلنج استاندارد به شرح زير باشد:

نازل ورودي ۳ با سايز ۴ اينچ، نازل خروجي ۴ با سايز حداقل ۲ اينچ، نازل نمونه گيري ۵ با سايز ۴ اينچ ، نازل ارتفاع سنج ۶ با سايز حداكثر ۴ اينچ، نازل جمع آوري بخارات بنزين با سايز ۳ اينچ و نازل تهويه ۷ كه سايز آن بر اساس ظرفيت مخزن بدست مي آيد و حداقل برابر ۲ اينچ مي بايست در نظر گرفته شود.

در طراحي مخزن پمپ بنزین مي بايست موضوع خروج بخارات مد نظر قرار گيرد

مخزن پمپ بنزین

تانکر پمپ بنزین بايستي بر روي بالشتك بتونی و در داخل محفظه نصب گردد و توسط تسمه های فلزی مناسب به نحوی مهار شود كه در برابر زلزله و نيروی ناشی از بالا آمدن آبهای سطحی پايداری آن حفظ گردد.

دريچه های بازديد تانکر پمپ بنزین بايستی به نحوی طراحي گردد كه آبهای جاری و فرآورده های ريخت و پاش شده از سطح جايگاه به درون مخزن بنزین وارد نگردد.

لازم به ذکر است برای مخزن بنزین نیاز و نصب اتصالات نیاز با نقشه با توجه به وضعیت جایگاه از سوی مهندس ناظر میباشد.

تانکر سازی نوین صنعت آماده فروش و ساخت انواع مخزن پمپ بنزین میباشد.