تانکرسازی میلاد

مزایای تانکرهای ایستاده

تانکر های  هوایی که یکی از پر سفارش ترین محصولات تانکر سازی است عمدتا برای ذخیره آب به کار می رود. این مخازن آب برای ذخیره آب و استفاده در بسیاری از کاربردها مثل آب مصرفی و آشامیدنی، آبیاری محصولات کشاورزی، مهار آتش،  هم برای استفاده گیاهان و  دام، تولید مواد شیمیایی، تهیه غذا و … استفاده می شود.
چرا  بعضی تانکرها و مخازن آب در ارتفاع نگه داشته می شوند؟
مزیت اصلی تانکرهای ایستاده آب ایجاد فشار آب است. بالا بردن آب به خاطر فشار هیدرواستاتیکی و جاذبه که توسط گرانش ایجاد می‌شود، آب را به سمت پایین هدایت می‌کند و باعث افزایش فشار آب می شود و هرچه ارتفاع بیشتر فشار آب بیشتر خواهد بود.

دلیل بعدی  نصب تانکرها  توسط تانکرسازی ها روی پایه و در ارتفاع این است که مخازن آب باید همیشه روی یک پایه تراز و محکم قرار گیرند تا اطمینان حاصل شود که فشار یک مخزن پر به طور مساوی توزیع می شود، گاهی قرار گرفتن روی زمین و یا سطوح ناصاف می تواند باعث افتادگی کف مخزن آب و در نتیجه ترک خوردن یا پارگی شوند.

هدف دیگر از تانکرهای هوایی آب این است که تانکرهای آب (یا مواد شیمیایی و سوخت) را از دسترس دور کنند – یا برای اینکه افراد عمدا یا سهوا در مخزن و محتویات آن دستکاری کنند یا حیوانات  به آن آسیبی برسانند.

این تانکرهای هوایی از استیل یا فولاد ضد زنگ  یکی از مخازن پر کاربرد برای اکثر کاربردهای اداری مسکونی و تجاری است . چرا که در مقایسه با سایر مخازن آب،  این تانکرها دارای مزایای زیادی مانند وزن سبک، استحکام بالا، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر دمای بالا، ضد نشت، رسوب خزه و جلبک ها، نصب آسان، تعمیر و نگهداری  و نظافت آسان  می توان نام برد

 

ویژگی های  تانکرهای هوایی و مخزن آب ایستاده

۱٫ مواد فولادی  بدنه ضد زنگ و  دارای خواص فیزیکی و شیمیایی مناسب  در راستای حفظ کیفیت آب و جلوگیری از رسوب و زنگ زدگی می باشد و کیفیت آب تمیز و بهداشتی را تضمین می کند.

۲٫ مخزن آب دارای استحکام بالا، سبک وزن، ظاهر تمیز، ظاهر زیبا و ظرافت است.

۳٫ این تانکرها به راحتی تمیز می شوند.

۴٫ مقاومت بسیار خوبی  در برابر خوردگی دارند و به خوبی آب بندی شده اند.

۵٫ این تانکرها با وجود فاصله از زمین در برابر ضربه  مقاومت بالا  دارند و  در زمان لزره نیز مقاومت نسبتا مناسبی دارند.

نحوه نصب و استفاده از تانکرهای ایستاده 

۱٫نصب این مخازن آسان است بخشهای ورودی، خروجی، سرریز و تخلیه فاضلاب را دارد.. فقط کافی است مخزن آب را در  حیاط ،داخل یا پشت بام قرار دهید و برای استفاده از آن لوله آب را وصل کنید. تعمیر و نگهداری بسیار راحت است.

از تانکرهای ایستاده کجا استفاده کنیم

این مخازن برای هتل های بزرگ، موسسات، آپارتمان ها، ساختمان های تحقیقاتی و آموزشی و صنایع غذایی، پزشکی و بهداشتی و صنایع الکترونیک مناسب است.

منبع :http://tankershahriyar.ir/