تانکرسازی میلاد

نکاتی قبل از خرید تانکر

در حمل مواد نفتی تانکر نقش بسیار مهمی دارد زیرا با اطمینان و گنجایشی بیشتر میتوان به راحتی این مواد را انتقال داد و جا به جا کرد . تانکر سازی امروزه صنعتی بسیار کاربردی است زیرا میتوانید در ظرفیت های بالا آب و سوخت خود را نگهداری و یا حتی جا به جا نمایید . تانکر و مخزن هایی که به جهت جا به جایی سوخت ساخته میشوند دارای ویژگی هایی هستند به این صورت که متناسب با تریلر مخزن ساخته میشود . یک مخزن تشکیل شده از بدنه و ورقه هایی که از جنس فلز هستند گاها و به جهت ساخت همان بدنه در ضخامت های بالا استفاده میشود . طراحی تانکر باید به صورتی باشد که تحمل بار های زنده و مرده را نیز داشته باشد مانند : انسان ، باد ، باران و برف .

انعطاف پذیری نوع طراحی ظاهری (بیضی، چهارگوش، طرح ماموت ) از ویژگیهای منحصر به فرد این مدل تانکر میباشد .

جنس پوسته های حمل گاز بایستی از فولاد باشد . نکاتی که قبل از خرید تانکر باید به آن توجه داشته باشید :

گواهی نامه های بهداشتی

حتماً از فروشنده یا تولید کننده مخزن گواهی های بهداشتی مربوطه را درخواست نمایید. بسیاری از مخازن موجود در بازار که به عنوان تانکر فروخته می شوند فاقد گواهینامه ها و استانداردهای بهداشتی می باشند از اینرو به هیچ وجه توصیه نمی شوند.

براورد میزان حجم مورد نیاز

در مرحله بعدی باید مقدار حجم مورد نیاز خود را مشخص نمایید .مطابق اعلام شرکت آب و فاضلاب تهران برای هر واحد به ۲۵۰ لیتر آب ذخیره قبل از پمپ نیاز داریم. مثلاً یک ساختمان ۱۲ واحدی به یک مخزن ۳۰۰۰ لیتری نیاز دارد.

 آماده سازی محل نصب مخزن آب

نحوه ارسال مخزن خریداری شده تا محل مورد نظر مشتری

از فروشنده ای که مخزن خود را خریداری خواهید کرد در رابطه با نحوه ارسال مخزن و هزینه های ارسال آن حتماً اطلاعات لازم را کسب نمایید. عموماً اگر به طور مستقیم از تولید کننده مخزن آب خریداری کنید سریعاً سفارش شما ثبت و ارسال خواهد شد. اگر زمان طولانی برای ارسال بار به شما داده شود به احتمال زیاد شما از یک واسطه گر در حال خرید هستید و برای تامین محصول مد نظر شما نیازمند زمان کافی برای تامین خواهد بود. ضمن اینکه به احتمال زیاد به شما گرانتر نیز خواهد فروخت. از اینرو حتماً به شما توصیه می کنیم از تولید کننده و یا نمایندگان معتبر فروش اقدام به خرید مخزن نمایید .